دردزیر شکم بعد از رابطه نشانه ی چیست

۳ پاسخ

‌از من این ماه اینطوری شد ک باردار بودم

نشانه خاصی نیست طبیعی شاید بخاطر انقباض سیستم بدنت باشه کیسه اب گرم بزار زود ارومت می کنه

برای منم بعضی موقع میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
بهار۱۳۷۳ بهار۱۳۷۳ قصد بارداری