۱۴ پاسخ

عزیزمم خدا حفظشون کنه
چجوری نگه میداری دوتا بچه رو من یکی دارم خسته شدم انقدری که همه جا سرک میکشه 😫😅😂

ای جووون.دختر ی مهربونی خاصی داره واقعا تو خونه آرامش میاره

ای جونم عزیزم خدانگهشون داره😍😍
اره خیلی زود میگذره🥺چشم بهم بزنیم بزرگ شدن فسقلیا

ای جون دلممم😘😘😘اره واقعا زود میگذره

خدا حفظشون کنه. تنشون سالم باشه همیشه
چه اسم های قشنگی هم دارن

خدا نگه دارشون باشه عزیزم ❤️

ااای جوووونم😍😍😍😍😍
خداحفظشون کنه

خداحفظشون کنه برات قشنگم

کانالمون در روبیکا مربوط به کودک غذا و ... 🌱👌
@food_babyy

عزیزم خدا حفظشون کنه ❤️❤️❤️

ای جانم پسره منم امروزدقیق 14ماهش شد

خدا حفظشون کنه
سایه پدر مادر همیشه بالاسرشون باشه

چه نازن هم خودشون هم اسمشون.خدا حفظشون کنه🥰

چقد ناز. خداحفظشون کنه😍

سوال های مرتبط