۴ پاسخ

بارداری عزیزم مامان منم همینطور بوده میگفت پریود شده ولی خب ازمایشم مثبت بوده ازمایش بتاش ولی خونریزی داشته کار سنگین کرده بوده بعدش استراحت کرده خوب شده

حتما برو آزمایش تست بارداری بده

احتمالش هست برو آزمایش بده مشخص میشه

ازمایش بده لکه و اینا داشتی

سوال های مرتبط