خانوما کسی توی ۱ هفته ۲بار سونو داده؟

۷ پاسخ

من تو یه روز سه بار سونو دادم 😂

من.. موقعی که لکه بینی داشتم کلی سونو دادم و هیچ ضرری هم به جنین نمیرسونه

اگ مشکلی باشه یا درد داشته باشی انجام میدن

بله من هر هفته سونو دادم تا الان چون یا هماتوم داشتم یا جفت پایین بود الانم که طثل سرویکس پایینه.هیچ صرری نداره از دکترم پرسیدم

برا دخترم خیلی انجام دادم اینو مجبورم یبار دیگه سونو برم

سونو هیچ ضرری برای جنین نداره با خیال راحت اگر میخوای انجام بده

سونو زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓱𝓸𝓻𝓪👼🏻 مامان 𝓐𝓱𝓸𝓻𝓪👼🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ۳ شاه پسر مامان ۳ شاه پسر هفته سی‌ام بارداری