کسی توی ۱۴هفته سونو داده برای تعیین جنسیت درست گفته باشه؟

۵ پاسخ

منم رفتم قطعی گفت دختر

من ان تی رو ۱۲هفته دادم چیزی نگف حالا ۱۴هفته و دو روز میخوام باز برم

من ۱۵ هفته میرم نی نی رو ببینم ۱۶ فروردین خیلی دلم پیششه دیگه ۸ اردیبهشت آنومالیه
الان ۱۴ هفته و ۱ روزم طبق طبق ان تی

من ۱۵ هفته دقیق رفتم ۱۰۰درصد گفت

انتی ب من گفت دختره
سلفری و انومالی هم دختر بودن

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری