۶ پاسخ

اگه شیرازی برو نظری دقیق بهت میگه

برو ولی یجای خوب برو که بتونه بگه
والا منم ۱۵ هفته رفتم انقدر با شک بهم گفت که الان خودمم شک دارم😂

بابا یکم صبرکن عجله نکن

نه دیگه انومالی یکدفعه برو ۱۸ هفته کامل

من دیروز رفتم واز ۱۴ هفته پزشک گفت معلومه

نه هفته دیگه برو بعد ۱۵هفته مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی