۸ پاسخ

مرسی

درکت میکنم 🥲🥺💕
انشاالله همون باشه که میخوای 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💚💚💚

حالو برو ایشالا ک بت میگه

زووودعهع 😂😂😂حداقل باید ۱۶هفته بری

اره برو مشخصه دیگه

منم از الان طاقت ندارم اما میترسم ۱۴ هفته برم بازم صد درصد نباشه

کلا واسه تعیین جنسیت ۱۵ هفته بهتره اگه نه که صب کن تا انومالی دختر باشه یا پسر هر دو واست عزیز میشن فرقی نداره

ی هفته دیگ صبر کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری