زردی بچم از ۱۹ اومده روی ۱۰
چندباشه خوبه؟

۲ پاسخ

چجوری از ۱۹ رسوندین به ۱۰
دستگاه‌گزاشتین؟
برای پسر من ۱۳ بود الان نمیدونم‌چقدره

زیر ۵ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان مس مس مامان مامان مس مس ۱۳ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی