وا اینکه مثبته .مطمعنی پریودی لانه گزینی نیست؟
خدا به یه دونه هاتون سلامتی بده ، کسایی هستن همین یه دونه رم ندارن .باز شما مورد عنایت خدا بودین ..حساس نشید کلا بیخیال پیش برید .هر وقت عادت نشدین بعد چند روز است بگیرید .قبلش تست نگیرید کلا ...خدا خودش هر چی خیره رقم بزنه برا همه یکی نمیخواد میده ،یکی میخواد نمیده.در کل به رحمت خدا و حکمتش امیدوار باشید
ای وای مگه میشع
تو باز ی بتا بده
این خو مثبته چطو شدی شاید خون لانه گزینی باشه
من همش ی پسردارم بعد۲سال خدابهم دادالان ۷سالشه ومن عثلاجلوگیری نداشتم بچم بااینکه سنش کمه ولی غصه خوره براهرچیز.چندوقت غمگین شده میگه چراهمه نی نی دارن مانداریم.ک من باهاش بازی کنم برات نگهدارم توکاراتوانجام بدی.همیشه دعامیکنم میگم خدایابخاطردل پرگناه من نه ولی بخاطربچم بهمون نی نی بده زندگیمون نیازمنده ی شادیه ولی نمیشه
هرچی خداروالتماس نیکنم نمیدونم چرابچه نمیده اینقدسختی کشیدم گفتم خدایابعداین همه سختی ی ارامش واسایشی بیارتوزندگیم ی پسردارم۷سالشه اینقدغمگین وناراحت میگه چرانی نی نداریم
دیگه اینم شانس ماهردوبی بی چک پرنگ ترهستن ولی ب شب بافلش عکس گرفتم کمرنگ معلوم میشن
بیبی چک ها چرا قلابی شدن الکی هاله میندازن🤦🏻♀️🤦🏻♀️
بالایه که یه خط کمرنگی افتاده
شاید هماتوم داری
خیلی مسخره شده
ای بابا آزمایش دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.