خیلی ضرر داره برا بدنم از هر ۵۰ روز پریود میشم؟

۶ پاسخ

تنبلی تخمدان داری

طبیعی نیست عزیزم سیکل نرمال نهایت تا ۳۵ روز هستش
حتما برو دکتر و پیگیری کن

والا منم مثل شمام اینجا میگن ضرر داره ولی رفتی دکتر بهت قرص جلوگیری میدن یا قرص دیگ که اونا رو بخوری مرتب میشه بعد قط کنی همون روال قبله 🥲 هیچ درمانی نداره 🤭 مگه اینکه بخاطر چیزای دیگ باشه

برو دکتر مشکلی نباشه خدایی نکرده خیلی زیاده فاصلش

۵۰ روز طبیعی نیس

بخاطر تنبلی تخمدان احتمالا

سوال های مرتبط