علائم رودل بچه چیه ؟و چکار باید کرد؟

۲ پاسخ

سه شیرینی درست کن یعنی مقداری نبات قند و شکر مثلا یه قاشق غ خ شکر ۵ حبه قند و یه تیکه نبات رو بنداز توی قابلمه با شعله خیلی خیلی ملایم بذار تا آب بشه شاید نیم ساعت بکشه تا آب بشه بعد که مایع قهوه ای به دست اومد ببر تو سینک و یه لیوان آب بریز روش و دوباره بذار رو گاز تا جوش بیاد و یکم بجوشه از دما که افتاد بده بخوره هم برای اسهال جوابه هم رودل و هر دلدردی خیلی هم خوشمزه میشه

اینو براش درست کن

پسر من یبار اینجوری شد تب کرده بود

سوال های مرتبط

مامان پسر دلفینی🐬🫧 مامان پسر دلفینی🐬🫧 ۳ سالگی
مامان پسر دلفینی🐬🫧 مامان پسر دلفینی🐬🫧 ۳ سالگی
مامان علی و حلما مامان علی و حلما ۳ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی