۳ پاسخ

مهسا جون براش فرنی شروع کن، صبحونه میخواد،یه قاشق اب جوشیده ولرمم بعد فرنی بهش بده،این نشونه امادگی بچه برای کمکیه که میگه دیگه شیر نمیخوام غذا میخوام،منم خیلی دیر فهمیدم و اذیت شدم چون دوتا بودن گاهی گریه میکردم از شدت اینکه نمیدونستم دیگه باید چیکار کنم،بعدا یه دکتر انلاین بهم گفت خب بچت به صبحونه خوردن افتاده سرلاک برنج بده،الانم همینن،ساعت ۳ که شبر میخورن تا ۷ یه بار دیگه شیر میخورن بعد تا ۱ هیچی نمیخورن باید ۹-۱۰ هر زمان که اوکی بودن سرلاک برنج یا پنج غله بدم

دقیقا من الان دیگه ۳۰ نا درس کردم اونم نخوردد هی ۹۰تا ۹۰ ریختم رفت هی میگفتم خیلی گرسنه هستش الان میخوره نخورد تو خوابم نمیخوره چرا ساعت ۱۰ ۳۰ تا خورده دیگه ام درست نمیکنم چقد شیر بریزم بره اخه

دیدی تو رو خدا برامن از دیشب ساعت ۳ بخدا ۳ تا ۹۰ تا ریختم رفته ی ۶۰ تا

سوال های مرتبط