خانوما بتا بالای چند باشه قلب تشکیل شده ؟

۳ پاسخ

عزیزم بتا بالای ۱۵۰۰رسید برو برا ساک و کیسه زرده خود دکتربهتون میگه براقلبش کی برید

عزیزم زیاد نگران نباش ، من هفته ۴ بتام۲۰۰ بود ، هفت هفته قلبش تشکیل شده بود

من ۲۶۰۰ بودم هنوز تشکیل نشده بود فقط ساکش بود بعد ده روز که گذشت رفتم تشکیل شده بود توی ۷ هفته و دو روز

سوال های مرتبط

مامان آرتا 🧿💙 مامان آرتا 🧿💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی