دوستان بتا بالای چند باشه ساک و قلب تشکیل میشه؟

۵ پاسخ

۳هزار اوکیه

بالای 1500 باشه ساک توی سونو دیده میشه ولی عدد بتا ربطی به قلب تشکیل شدن نداره

من بالای 1565 بود بتام رفتم قلب هم بود 5 هفته 6 روز بودم

من ۲۵۴هستم ساک تشکیل شدچون خونریزی دارم بایددوباره ازمایش بدم

از هفته ۵ و ۶ ساک و کیسه زرده تشکیل میشه بعدشم ۷ و ۸ قلب تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
منتظر ی کوچولو منتظر ی کوچولو قصد بارداری