سلام دوستان بتا ۳۰۰باشه ساک تشکیل شده ؟

۵ پاسخ

مرسی عزیزم

بنظرتون برام الان برم دکتر سونو مینویسه

من بتام۳۷۰بود رفتم سونو ندیدی چیزی
بتام ک شد۱۲۰۰ دیده شد یه کوچوووولو بود

ساک بارداری زیر۱۰۰۰,۱۵۰۰ دیده نمیشه

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان آرتا 🧿💙 مامان آرتا 🧿💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری