۶ پاسخ

همین جوری ساده میدم میخوره
گاهی وقت ها هم با پوره سیب پوره گلابی و موز میدم پوره هارو جدا باید بدی اول تست حساسیت بگیری بعد به فرنی اضافه کنی

من امروز ی کوچولو شیره انگور زدم

من سیب آبپز میزارم بعد توی همون آب یه قاشق آرد برنج میریزم یکم پودر بادام خوش مزع میشه میخوره

سیب پخته موز خرما من این سه تا رو اضافه میکنم

هویج سیب،کدو حلوایی،موز میشه اضافه کرد

سیب یا هویچ یا گلابی پوره میکنم میزنم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز ۱۳ ماهگی