فرنی آرد برنج رو با چی شیرین میکنید؟

۸ پاسخ

فرنی مخای بدی؟

يذره شير خشك ميريزم

من خیلی وقتا خالی میدم میخوره گاهی هم با خرما یا سیب قاطی میکنم
در کل خیلی شیرینش نکن بچه ها فعلا طعم ها رو نمیشناسن برای همین با همین غذاهای بی مزه هم مشکلی ندارن مگه اینکه کلا بد غذا باشن

من شکر قهوه ای میزنم

با هیچی طبیعی بهش میدم

من با خرما یا شیره انگور

ی ذزره بات

بستگی به سنش
سیب پخته پوره کردن ریختم
خرما با ابجوش قاطی کردم از صافی رد کردم ریختم
کدوحلوایی ریختم
یه تیکه خیلی ریز نبات ریختم

سوال های مرتبط