من از دکتر پرسیدم گفت تغییر میکنه
بعضی نوزادا متوجه میشن بعضی ها نه
اره من پریود شدنی شیرم کم میشه
طعم شو نمیدونم
اما من چند ماه پریود نمیشدم رفتم دکتر گفت خیلی خوبه که پریود نمیشی چون اگه پریود بشی خیلی شیرت کم میشه و راستم میگفت من پریود میشم اصلا شیر ندارم
طعم نمیدونم
ولی حجمش خیلی کممیشه
برای من ک اینجوریه
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.