میان وعده قلب خونه نوش جونت مامانی 🧿👶🏻🫀

تصویر
۱۳ پاسخ

نوش جونش عزیزم ،

به به نوش جان

ناهار شام چی میدی

خیلی خوبه میان وعده سیب زمینی..نوش جان

نوش جونش منم الان فرنی دادمش
از ظهر خودم هوس سیب زمینی کردم ولی سرما خوردیم ترسیدم بدتر بشیم

بچه من از سس فراری
اولش گفتم اییییی بده
حالا ذره ی سس قرمز یا سفید باشه نمیخوره 😁

دختر من اصلا سیب زمینی سرخ کرده نمیخوره سس هم بزنم فقط سسش رو لیس میزنه

دلم خواست روزه هم هستم
نوش جونش

هانا هیچوقت از سیب زمینی سرخ کرده خوشش نیومد

نوش جونش فکر کنم دختر من تنها بچه ای باشه که سس دوست نداره خالی میخوره سیل زمینی رو😂

اخ ک دهنم اب افتاد دلم ب تاپ تاپ افتاد😋😂نوش جون قلب خونت😍

به به نوش جونش پسر منم خیلی دوست داره با سس میدم میخوره

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان مانلی مامان مانلی ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۳ سالگی
مامان پرهان❤️ مامان پرهان❤️ ۳ سالگی