نوش جونش عزیزم ،
به به نوش جان
ناهار شام چی میدی
خیلی خوبه میان وعده سیب زمینی..نوش جان
نوش جونش منم الان فرنی دادمش
از ظهر خودم هوس سیب زمینی کردم ولی سرما خوردیم ترسیدم بدتر بشیم
بچه من از سس فراری
اولش گفتم اییییی بده
حالا ذره ی سس قرمز یا سفید باشه نمیخوره 😁
دختر من اصلا سیب زمینی سرخ کرده نمیخوره سس هم بزنم فقط سسش رو لیس میزنه
دلم خواست روزه هم هستم
نوش جونش
هانا هیچوقت از سیب زمینی سرخ کرده خوشش نیومد
نوش جونش فکر کنم دختر من تنها بچه ای باشه که سس دوست نداره خالی میخوره سیل زمینی رو😂
اخ ک دهنم اب افتاد دلم ب تاپ تاپ افتاد😋😂نوش جون قلب خونت😍
به به نوش جونش پسر منم خیلی دوست داره با سس میدم میخوره
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.