۴ پاسخ

موز خوبه

قند طبیعی ان اینا با خرما هم میتونی

داری قند طبیعی میزنی چرا دیابت آخه
خود شکر نبات هم از ۶ مجازه ب مقدار کم

😐😐😐

سوال های مرتبط