۴ پاسخ

من ۲۰ بهمن معاینه تحریکی شدم فعلا خبر نیس
مونده اون تو داره چاق میشه منم طبیعی زایمان میکنم رسمن اینبار هم جررر میخورم

من معاینه ساده لگن شدم بعد ۳ روز زایمان کردم

من با دوبار معاینه تحریکی بازم دردم نگرفت خودم رفتم بستری شدم دارو بهم دادن تا انقباضام شروع شد. ۴۰ هفته تمام.

من همین‌ یه ساعت پیش معاینه تحریکی شدم گفت تا دو روز دیگه علائم‌نداشتی بیا بیمارستان بیاریمش دیگه به زور😁

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی