سرکلاژ درد داره انجام دادنش؟🥺🥺

۹ پاسخ

نه درد نداره عمل خیلی راحتیه

الان تو هفته شما مگه سرکلاژ میکنن؟؟

اصلا درد نداره منم انجام دادم فقط بعد عمل یه کوچولو ممکنه زیر شکمت درد کنه

قابل تحمل

نه عزیزم نگران نباش منم انجام دادم پساری ام گذاشتم

ن منم انجام دادم

الان ک نمیکنن

نه من ۲۰ انجام دادم اصلا هیچی حس نکردم ۳۸ هفته باید برم بازش کنم خیالت راحت درد ندارع

نه اصلا دوست من انجام دادا بود گفت فقط بعدش یه کوچولو درد پریود داشتم.الان دیرنیس برای سرکلاژ.؟

سوال های مرتبط

مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی