نه درد نداره عمل خیلی راحتیه
الان تو هفته شما مگه سرکلاژ میکنن؟؟
اصلا درد نداره منم انجام دادم فقط بعد عمل یه کوچولو ممکنه زیر شکمت درد کنه
قابل تحمل
نه عزیزم نگران نباش منم انجام دادم پساری ام گذاشتم
ن منم انجام دادم
الان ک نمیکنن
نه من ۲۰ انجام دادم اصلا هیچی حس نکردم ۳۸ هفته باید برم بازش کنم خیالت راحت درد ندارع
نه اصلا دوست من انجام دادا بود گفت فقط بعدش یه کوچولو درد پریود داشتم.الان دیرنیس برای سرکلاژ.؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.