قرصای اهن و مکمل هاتو بخور
حتما از کسی کمک بگیر بتونی استراحت کنی
شده درحد ۵دقیقه برا خودت وقت بذار
خیلی مراقب خودت باش
من اصلا مراقب خودم نبودم کمکی نداشتم بچمم کولیک و رفلاکس داشت مدام بیمارستان بودم تا یه سالگی بچم ناجورررر افسرده بودم بعدش یهو به خودم اومدم خودمو جمع و جور کردم
زایمان طبیعی بودی؟
منم همین بودم🫠
کاهو زیاد بخورعزیزم
هنو اولشه خدتوجمع کن وگرنه بدتر میشی خدت حالتو خوب کن
وای من گرفتم تا یک ماه خورده خیلی بده مخصوصا تنها باشی
اووووووففففف نگو منم همین بودم کارم همش گریه بود خیلی حالم بد بود با هیچکس کنار نمی اومدم با همسرم ک اصلا کلا ازش سرد شده بودم الان خوب شدم هرچی بری جلو تر بهتر میشی عزیزم
مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین
@zahra125599
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.