دختر من هنوز چهاردست و پا هم نمیره حتی نمیخزع فقط غلت میزنه حالت چهاردست و پامیشع هی نمیتونه بره نمیشینه هم 😐😐😐دندون هم ندارع غرغرو هم هست کمرم شکسته
نشست پسرتون
پسر منم اصلا نمیشینه فقط چهار دست و پا
دوختر من نوه ماهش شده تازه یاد گرفته بشینه 😅
تا ۹ماهگی زمان داره
ای خواهر الان زوده .دختر من خیلی تلاش میکنه غلط بزنه . حتی غلط هم نمیزنه 😔😔😔
برا منم
صبر داشته باشی بعدشم تمرین کن باهاش
زوده خب عجله نکن خودش یاد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.