پسر من چرا نمیشینه
چهار دست و پا میره نمیشینه

۸ پاسخ

دختر من هنوز چهاردست و پا هم نمیره حتی نمیخزع فقط غلت میزنه حالت چهاردست و پامیشع هی نمیتونه بره نمیشینه هم 😐😐😐دندون هم ندارع غرغرو هم هست کمرم شکسته

نشست پسرتون
پسر منم اصلا نمیشینه فقط چهار دست و پا

دوختر من نوه ماهش شده تازه یاد گرفته بشینه 😅

تا ۹ماهگی زمان داره

ای خواهر الان زوده .دختر من خیلی تلاش می‌کنه غلط بزنه . حتی غلط هم نمیزنه 😔😔😔

برا منم

صبر داشته باشی بعدشم تمرین کن باهاش

زوده خب عجله نکن خودش یاد میگیره

سوال های مرتبط