ما الان ۴ ماهه از پست بانک ثبت کردیم هنوز جوابش نیومده
شما کجا و چجوری ثبت کردید باید اول کجا بریم کدوم بانک به ماهم بگید لطفاً ؟؟؟
110نفر جلومه میگه باید اینا همه برن
عزیزم کدوم بانک نوشتی
میدن من یه ماه نمیشه گرفتم
۴۴گرفتم الان شنیدم میگن شده ۶۰
بازم دقیق نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.