۴ پاسخ

ما الان ۴ ماهه از پست بانک ثبت کردیم هنوز جوابش نیومده
شما کجا و چجوری ثبت کردید باید اول کجا بریم کدوم بانک به ماهم بگید لطفاً ؟؟؟

110نفر جلومه میگه باید اینا همه برن

عزیزم کدوم بانک نوشتی

میدن من یه ماه نمیشه گرفتم
۴۴گرفتم الان شنیدم میگن شده ۶۰
بازم دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان بردیا❤ مامان بردیا❤ ۱۵ ماهگی