۱۱ پاسخ

چهار روز دیگه مشخص میشه برا من

پنج روز مونده بود به سیکلم تستم مثبت شد

روز موعد

من روز 16 هستم و چندبار ک ازاذسازی زدم بعدد18 روز پریوپ میشم و علایم پریودی هم رو دارم مطمعنم باردار نیستم بدرک😀

عزیزم برای یکی لقاح زود میگیره یکی دیرتر خودتو با بقیه مقایسه نکن شب اول رمضان نذر نون کن آن شا الله حاجت روا بشی

منم باشما هستم روز ۱۴ هست ۴ روز دیگه موعدمه دیروز زدم منفی بود

من روز نهم و یازدهم تستم منفی بود ک وایسادم دیدم پریود نشدم

چند روز دیگه باز بزن

روز ۱۳ ازاد سازی

روز ۱۴ آزادسازی

بعد از روز نهم

سوال های مرتبط

مامان نخودی🥹 مامان نخودی🥹 هفته چهاردهم بارداری