۷ پاسخ

واای خیلی سخته فکر کنم منم باید رو پام بزارم امروز یه خانومی تو کلاس بود گفت مسیر کوتاه رو میزارم صندلی جلو کمر بند میبندم تو صندلی ماشین که خریده نمیشینه

با بچه واقعا خطرناکه

من رانندگی میکنم از وقتی بچم ب دنیا اومده دیگ عادت کرده و دوس داره میزارمش صندلی شیشه شیر میدم دستش با چنتا پیز ک باهاش بازی کنه واینک اهنگ باز میکنم دوست داره

من میاد میشینه رو پام فرمون هم میگیره پیش داداش و ابجیش هم نمیره

من ولی پدرمو در میاره میاد محکم فرمونو میگیره

✋️. توصندلی ماشین میذارمش .

من رانندگی میکنم
با بدبختی
از شهرستان میرم روستا خونه مامانم
دهنم سرویس مسکنه نه تو صندلی ماشین میشینه نه رو صندلی بغل دستم فقط تو بغلم
میشینه میریم و میایم نیم ساعت‌راهه

سوال های مرتبط

مامان دو قلب آبی 💙💙 مامان دو قلب آبی 💙💙 ۱۷ ماهگی