۳ پاسخ

من میبرم خوبه هرماه وزنش نرمال میاد جلو

منم بردم ،خوبه.

من یبار بردم نوزادیش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 مامان ❤️🧿پسرام❤️🧿 ۲ سالگی