عرضی بودن جنین
مال من اولی بریچ بود که سزارین شد اینم دومی هم که سزارینه پس
چون اسکلممم
زایمان سزارین تکراری
من ب شدت از برش و بخیه ناحیه تناسلی میترسم چون بدزخمم هستم خیلی دیر خوب میشم و همیشه جای زخمم میمونه بخاطر همین فقط سزارین
زیبایی ((....))خودشو از دست میده 🥴
ترس از طبیعی و بخیش
ببین من تجربه یه سقط داشتم تو ماه سوم برام طبیعی بود همه میگن درد سقط بدتر از زایمانه من تونستم تحمل کنم و چون هیچ تجربهای از زایمان نداشتم نمیدونستم قراره چی بشه واسه همون تحمل میکردم و همش منتظر دردهای بزرگتر بودم.
بچه توی سقط کمکی به مادر نمیکنه واسه اومدن ولی زایمان بچه کمک میکنه
از طرفی همه دردام فقط تا قبل زایمان بود بعدش سبک سبک شدم
حالا که باردارم ولی ترسیدم و بخاطر ترسم از زایمان هم از سز میترسم هم از طبیعی ولی سزارینو انتخاب کردم ولی بازم پناه برخدا هرچی اون صلاح بدونه دو هفته دیگه دکترم گفته نامه میده بهم
علاقه نداشتن به طبیعی😂
اولی سزارین بودم
ترس از زایمان طبیعی😅
باز نشدن دهانه رحم
بچه اولمم سز بودم
چون علاقهای به طبیعی ندارم
ترس از طبیعی
ترس و درد از زایمان طبیعی
ترس ازبخیه وپارگی😑
بریچ
ترس از طبیعی😂😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.