۱۰ پاسخ

بی بی بزن شیرینی ماهم بده

کارسنگین کن رابطه داشته باش یکم خشن
اینابیشترمواقع جواب میده

خداروشکر نبودم

من یبار ۲ماه تاخیر داشتم داشتم سکته میکردم

یاخود خدااا

یاامام زمان

اگه از جلوگیریت مطمئنی بیخیال باش، پریود میشی.
من امروز بعد از ۵روز تاخیر پریود شدم.

بی بی بزن مطمن شی بعد دمنوش بخور

اول بی بی چک بزن

بی بی چک نزدی؟

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی