انشاالله که بسلامتی فارغ بشی گلم ازالان استرس کم خونیشو نداشته باش انشاالله که خیره
منم ۱۲.۱۲ ام🥹برعکس! خیلی ذوق دارم🫠
بسلامتی عزیزم بیمارستان نور عالیه خواهرشوهرم زایمان کرد بیست 😇😇🥰🥰🥰
بسلامت عزیزم انشالله قدمش مبارک باشه منم تاریخ ۱۸هم بهم داد نگران نباش من خواهرم کمخونی مینور داره هردوتا بچهاش در خون هستن ربطی نداره
عه به سلامتی عزیزممم.دیروز منم رفتم بهم گفت ۱۰ اسفند🤣همون تاریخی ک از اول گفته بود من جلو تر میرم😆
انشاالله به سلامتی
خیلی خوبه که تاریخ خودتون انتخاب کردید
من دکترم قبول نمیکنه 1.1 زایمان کنم
تاریخ 1.2. زده برام
توجه توجه
فقط با ۱۰۰هزار تومان
عکس کوچولوتونو اونطوری که میخوایین درست میکنم 😍
با بهترین کیفیت دقیق مثل عکس هایه اتلیه ای جوری که هیچکس نمیفهمه کوچولوتونو نبردید عکاسی🤭 بقدری که عکسامون واقعی بنظر میرسه 🥺🥹
پس یبار امتحان کن پشیمون نمیشی 😍❤
بسلامتی عزیزم
لطفا از تجربه زایمانت تو بیمارستان نور و رسیدگی شون برامون بگو
۱۲/۱۲تولد دوتا داداشای منه ولی همسرم نزاشت پسرمم بندازم اون روز 😂😂پسرم ۱۲/۱۰بدنیا میاد
انشالله بسلامتی
بسلامتی عزیزم
لطفا از تجربه زایمانت تو بیمارستان نور و رسیدگی شون برامون بگو
چقدر زیر میزی گرفت؟
ب سلامتی زایمان کنیم 👍🏻
دقیقا منم امروز شدم ۳۸هفته
دو هفته دیگه زایمان میکنم طبیعی
منم کم خونم باباشو نمدونم 😅
من بیمارستان پارسا تهران میرم
کاش منم 12/12 بشه😁
عزیزم به سلامتی بالاخره رفتی بیمارستان نور ان شالله زایمانت راحت باشه واست گلم سزارین میکنی؟ هزینش چقدر میشه؟
عه سالگرد ازدواج من😁
بسلامتی عزیزم
سزارین اختیاری؟
چند هفتع میشی اون موقع
۱۲/۱۲چند هفته میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.