زایمان ی طرف بچه ب دنیا میاد ی طرف
من از روزی که تست زدم فهمیدم باردارم استرس زایمان رو گرفتم 😁🙃
من نمیدونم چرا استرس ندارم دوشنبه زایمانمع ان شاللع .حالا نمیدونم اونجا استرسم بگیره یا نه اینم بگم زایمانه دوممه
اخخخ منم
چرا من استرس ندارم 🥴 فکرای دیگه ذهنم درگیر کرده لامصب
خوبه که راحت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.