۶ پاسخ

زایمان ی طرف بچه ب دنیا میاد ی طرف

من از روزی که تست زدم فهمیدم باردارم استرس زایمان رو گرفتم 😁🙃

من نمیدونم چرا استرس ندارم دوشنبه زایمانمع ان شاللع .حالا نمیدونم اونجا استرسم بگیره یا نه اینم بگم زایمانه دوممه

اخخخ منم

چرا من استرس ندارم 🥴 فکرای دیگه ذهنم درگیر کرده لامصب

خوبه که راحت میشی

سوال های مرتبط