۵ پاسخ

من ک اینقد بفکرزایمانم بفکر هیچی نیستم

خیالت راحت اگه استرس بدی به خودت بعدا پشیمون میشی میگی چیزی نبود الکی استرس دادم

نمیگذره کهههه😐💔😑😑😑

همچنین

منم،مخصوصا ک یکبار دردشو کشیدم

سوال های مرتبط