عزیزم نگران نباش گلم انرژی منفی رو از خودت دور کن
ذکر بگو و سعی کن خودتو آروم کنی
اولا که استرس نگیر بچه حس میکنه دوما خدا تا نخاد چیزی نمیشه یه چیزی بهت بگم من زنداییم بچه دار نمیشه مامان بزرگم هر ثانیه منتظر خبر مرگ من یا بچمه من چند هفته پیش با کله افتادم زمین نه بچم چیزیش شد نه من اونجا معجزه خدا رو دیدم که تا خدا نخاد بنده اش زمین نمیخوره پس تو هم امیدت به خدا باشه گاهی دعا بخون صلوات بفرست برای آروم شدن دلت ایشالله به سلامتی دلبندتو بغل بگیری عزیزم
نه عزیزم خدا بزرگتر از این حرفاس
استرس و ترس طبیعیه ولی فکر منفی رو از خودت دور کن. سعی کن شمع روشن کنی، در و پنجره ها رو باز بزار و انرژی روز رو بیار داخل خوبه، موزیک خوب. خدا هوای هدیه هایی که به ما داده، داره🌿
دیگه آخرشی فقط خودتو آماده شب زنده داری کن😂😂😂😂
امیدت ب خدا باشه. انرژی منفی و از خودت دور کن
نگران نباش عزیزم دیگه چیزی نمونده این همه راه امدی بقیش رو هم همینجوری قوی و پر انرژی ادامه بده تا نینی ها سالم سلامت به دنیا بیان توکلت به خدا باشه مامان قوی😍🥰
چرابه فنابره خواهرنگواین حرفااینهمه زحمت کشیدی آخرراهی خداروشکرهفتت بالاست ینی پایان راه به چیزای خوب فکرکن به بچه های نازت که چندوقت دیگه پیشتن فکرکن فکرای منفی روبریزدور توکلت به خداباشه خودت وبرای روزهای خوب آماده کن مامان زیبا
عزیز دلم از خداوند بزرگ میخوام همینطور که تا الان مراقب فرزندان شما بوده موقع زایمان و بعد از زایمان هم خودش هوای شما رو نگهداره نگران چیزی نباش مامان زیبا و مهربون الهی بسلامتی زایمان کنی سال دیگه همین موقع نی نی هات بزرگ شدن بغلت هستن 🌸🥰🐣🍬🩷🍭
امیدت بخدا باشه همه چیز بسپار به خودش به اینچیزاهم فکنکن به این فککن چند وقته دیگ نی نی های نازت تو بغلتن😍
نههه نگران نباش عزیزم وقتی تا اینجا خدا نگهدارشون بوده از این به بعدم هست😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.