۷ پاسخ

من از جنگ با موشک نمی‌ترسم از داعش میترسم ک نیاد

منم خیلی ترس دارم سزارینم 🥹

من شنبه سزارین میشم ۲۳م
خیلی میترسم با اینک کلی اتاق عمل های مختلف رفتم 😂

طبیعیه نگران نباش عزیزم منم هفته شما همینطور بودم ولی الان دلم میخواد زودتر بچمو بغل بگیرم

منم🥲مخصوصا تو این اوضاع

منم خیلییی🥲😭

منم🫠

سوال های مرتبط

مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی