۱۹ پاسخ

ان شاءالله بسلامتی و دل خوش فارغ میشین😍😍😍🤲🏻

من فعلا نمیترسم ولی میدونم وارد بیمارستان بشم استرسم شروع میشه منم ۱هفته دیگه زایمانمه

نترس همچین زود بگذره

من اصلا استرس نداشتم😁.تازه یکساعتم که پشت در اتاق عمل منتظر موندم خوابیدم😄 ولی خب خواب بدی بود پروندمو رو پاهام گذاشته بودن هرکی از پیشم رد میشد هی این پروندرو برمیداشت نگاه میکرد منم بیدار میشدم.وقتی هم که گریه بچمو شنیدم اصلا دنیا یه جور دیگه واسم قشنگ شد😊❤️

منمممممم 😥😬

نوبت گرفتین یا ن

من نیز هم
البته ترس ندارم بیشتر
ذوق هیجان و استرسِ

به اینکه میخای ببینیش فکر کن

سزارین خیلی خوبه ک چیزی نمیفهمی البته من پمپ درد داشتم خیلی راحت بود

نترس سز واقعا عالیه و راحته بعدش درد داری ولی با شیاف و مسکن قابل تحمله

من دوس دارم همین حالا زایمان کنم وراحت بشم واقعا دارم عذاب میکشم

اصلا بدبه دلت راه نیار خداروشکر کن اصلا ترس نداره راحت میشی از کمر درد وپادرو....اضاف براینا روی ماه بچتو هم میبی او کلی ذوق میکنی 🌸

نترس سزارین آسونه

نترس بابا سزارین خیلی راحته ، چشم رو هم بزاری تموم میشه ، بعدشم که خدا خیر بده مسکن ها و شیاف هارو

🫂

من سه روزه سزارین کردم بس استرس داشتم ک خواب نداشتم نیگا از جیبت میره استرسا فقط خوشحال باش ک میوه بهشتیت میاد بغلت ب هیچی فک نکن ن ترس داره ن استرس فقط خوشحال باش

منم ۹ روز دیگه مونده اما هیچ ترسی که ندارم هیچی دوس دارم زودتر هم بگذره زودتر ببینمش 😅

منم همش استرس دارم

سزارین ک ترس نداره طبیعی ترس داره😐

سوال های مرتبط