اخش کم کم دارم به زایمانم نزدیک میشم

۵ پاسخ

انشالله این ماه هشتمم بسلامتی تموم کنیم بریم تو ماه نهم و از شر این استرسه خلاص بشیم😂

هنو خیلی مونده دختر از حالا به بعدت مهمه که بگذره من که اصلا روزا برام نمیگذره انگار یکساله تو ماه نهم گیر کردم

ایشالاا بسلامتی

هر چی نزدیک تر میشی بی تفاوت تر میشی .دوست داری زود نگذره

دختر قشنگم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان ونی نی🩵 مامان آیهان ونی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد