۶ پاسخ

من ۱۹روز دیگ دارم
تازه اب دور جنین هم کمه احتمالا همین روزا بشه ...

دکترت کیه گلم

سلام عزیزم بسلامتی انشالله ، اصلا استرس نداشته باش آسون تر و خیلی خیلی لذت بخش تر از چیزی هست که فکرشو میکنی اگه بیمارستانت پمپ درد داشت بگیر که اون یکم دردی که قراره بکشی هم برات اذیت کننده نباشه

دکترت کیه

سزارین یا طبیعی

منم دقیقا همینم ۲۰ روزم مونده کمتر از سه هفته ۱۰ تیر میفته انشالاه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد