سلام کی دروسبلین تو شیردهی مصرف می کنه

۱ پاسخ

سلام عزیزم.
یادمه شما خیلی بخاطر زد اسکور بالا سلفری نگران بودین.منم داخل پی وی با ی اکانت دیگه گفتم زد اسکورم بالاست
نی نی بدنیا اومد به سلامتی حالش خوبه؟

سوال های مرتبط