خانوما هزینه سونو وزن چقدره

۱۰ پاسخ

من از چند جا پرسیدم یکی گفت ۷۰۰ یکی گفت ۱۵۰۰ یکی گفت ۹۵۰

من ۳۰۰ دادم

بستگی داره خصوصی زیاد میگیره
من دوباره رفتم سونو داپلر و رشد هردفعه ۲۵۰۰ شد

آزاد تو مطب ۷۰۰ عزیزم

برا من دکترم 35هفته تمام گفته بود برم
53 تومن گرفتن آزاد

۶۰۰ دادم

۷۰۰دادم

۴۰۰ تومن من رفتم

خصوصی ۲۱۰۰ ،دولتی ک با تامین قرارداشت البته جای خوب ،۴۰۰ تومن

من امروز دوجا زنگ‌زدم یکی ۵۰۰ یکی ۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان مهوا 👼 مامان مهوا 👼 ۵ ماهگی
مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان iliya🤍 Elina مامان iliya🤍 Elina ۸ ماهگی