۵ پاسخ

منم چندروز داشتم خیلی اذیت بودم

اگه سزارینی برو بیمارستان یهو نری تو فاز زایمان😑

منم از در پریودی بدترههه

شاید زایمانت نزدیکه

وا خب شاید درد زایمان باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس وزینب مامان امیرعباس وزینب ۹ ماهگی