دلدرد خفیف پریودی گرفتم دعا کنید

۸ پاسخ

منم از صبح دارم🥴

هییبی خوشبحااالت

منم امروز دارم کم هست

منم چند روز هی میگره ول میکنه

منم دو هفتس درد خفیف دارم😪😭

انشاءالله که زایمان کنی عزیزم منم چند روزه دارم اما خبری نیست

منم ی هفتس دارم😑

خوشبحالت 😄😄😄من هیچ دردی ندارم

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری