۵ پاسخ

به من گفتن مایعات زیاد بخور

اگه همیشگی نیست طبیعیه تا روزی دوبارم دکتر به من گفت طبیعیه استراحت کن یه پتو بزار رو‌شکم و‌پاهات

منم گاهی میگیرم دکترم شیاف نداده بهم.
گفت اگه قابل تحمله اشکال نداره.
شیاف سفت می‌کنه اگه زایمان طبیعی باشی دیگه نباید گمونم استفاده کنی

منم بعضی وقتا میگیره ول میکنه

هم شیاف هم استراحت

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد