خانما کمر‌درد پریودی گرفتم چیکارکنم کمه زیاد نیس

۳ پاسخ

من اینجور شده بودم چت جی پی تی میگفت وارد ترم زایمان شدی ولی حتی ممکنه یک هفته تا دو هفته دیگه زایمان کنی میگفت عادیه از ۳۷هفته ب بعد

اگه تا صبح ادامه داشت برو زایشگاه اگه نه که عادیه

دراز بکش ببین بهتر نمیشی

سوال های مرتبط

مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری