۵ پاسخ

منم دل درد پریودی دارم.از ۲۷ هفتگی اومده سراغم.در روز چند بار میگیره و ول میکنه.دکتر گفت فقط استراحت کن.چون کلا من استراحت مطلقی هستم.

اینا انقباظ آب بخور و به پهلو دراز بکش

اگ لکه بینی داشتی ک باید بری بیمارستان دور از جون

اگه خفیفه و لکه بینی و آبریزش نداری اشکال نداره
یکم استراحت کن. اگه شدید شد یا طول کشید به دکترت بگو

کلا درد پریودی خوب نیست به دکترت بگو

اگر استراحت کنی خوب نشه
و تبدیل به لکه بینی بشه

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد
مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد