من تازه ۳۷ امشب پر کردم
درد پریودی و کمر درد دارم
سزارینی هستم ۱۰ روز دیگه نوبت عمل دارم
من همش فک میکنم دیگع قرارع دردم شروع بشع برم بیمارستان بعد باز قط میشع☹️ مسخرشو در اوردع دیکع😂
من همش فکر میکنم شروع زایمانه ... شروع میکنم به تنفس عمیق .. بعد ول میکنه بیخیال میشم
تو ماه دردیم دیگ چ میشه کرد
من کمردردشو دارم🥲
منم میگیره و ول میکنه
خیلی
مخصوصا ک نه ماه پریود نشدیم و یادمون رفته دردش
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.