دلدرد پریودی تو این هفته خره😮‍💨😮‍💨😮‍💨

۸ پاسخ

من تازه ۳۷ امشب پر کردم
درد پریودی و کمر درد دارم
سزارینی هستم ۱۰ روز دیگه نوبت عمل دارم

من همش فک میکنم دیگع قرارع دردم شروع بشع برم بیمارستان بعد باز قط میشع☹️ مسخرشو در اوردع دیکع😂

من همش فکر میکنم شروع زایمانه ... شروع میکنم به تنفس عمیق .. بعد ول میکنه بیخیال میشم

تو ماه دردیم دیگ چ میشه کرد

من کمردردشو دارم🥲

منم میگیره و ول میکنه

خیلی
مخصوصا ک نه ماه پریود نشدیم و یادمون رفته دردش

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد