از عصری دردای پریودی دارم طبیعیه؟
ی شیاف پرژسترون بزارم؟

۳ پاسخ

بزار من تا اخر 37 هفته گذاشتم زایمان طبیعی هم هستم

اگه زایمانت طبیعیه نه نزار

خب شاید درد زایمانه چرا شیاف بزاری

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی