خانما هفته ۳۲ دردای خفیف پریودی دارم طبیعیه؟

۹ پاسخ

منم دارم مال شما مداومه یا میگیره ول میکنه

شماهفتتون بالاتره 🥺

منم دارم🚶‍♀️

باشه همینکارو میکنم 🥺

اگه ادامه دار بود برو بیمارستان

منم غروب یه درد پریودی گرفتم نفسم بالانمیومد

اره من رفتم زایشگاه ان اس تی هم دادم عادیه گفت بخاطر این هوای گرمه راس میگه بخدا من نابود شدم

منم دارم😣🥴

من تو این هفته دارم موندم طبیعی یا نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی