سلام
خانما دردای پریودی تو هفته های من طبیعیه !؟

۴ پاسخ

عزیزم برو پیش پزشکت شاید لازم باشه شیاف بذاری یا ممکنهnstبگیره انقباض داشته باشی

اره من اینجوری شدم چندبار بعدش خوب شدم فقط استراحت کن

بله
سفتم میشه شکمت؟

سلام من یکبار اینجوری شدم هفته پیش خیلی ترسیدم پتو کشیدم روم و استراحت کردم دردم افتاد زیر کولر خوابیده بودم از اون بود پا و کمر درد مثل پرویید

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان آرسین 💙👼🏼 مامان آرسین 💙👼🏼 ۱ ماهگی