سلام مامانا تو هفته من دردای پریودی طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم دلپیچه دارم از هفته ی ۳۴ تا الان که ۳۵ هفته هست نمیدونم طبیعی یا نه پس شما هم دارین؟

با دکترت مشورت کن

ماه دردهه عادیه

منم دارم😢چرا

عزیزم دیگ ماهه دردت هست من سر بچه اولم تو هفته های شما زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری